הסכם לשת"פ בין גמלא לקבוצת טל בר: מימון פרויקטי התחדשות עירונית בכחצי מיליארד ש' - גמלא הראל

הסכם לשת"פ בין גמלא לקבוצת טל בר: מימון פרויקטי התחדשות עירונית בכחצי מיליארד ש'

קבוצת גמלא חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם קבוצת טל בר, שבמסגרתו תשקיע וכן תממן – באמצעות חברת הבת גמלא הראל – את כל הפרויקטים המבוצעים על ידי טל בר, שהיקפם נאמד בכחצי מיליארד שקלים.

טל בר היא חברה יזמית בבעלות דודי פיטוסי וליאור כהן, המתמחה בייזום פרויקטים של התחדשות עירונית. לקבוצה מוניטין רב בערים רמת גן וגבעתיים בהם מתבצעת עיקר פעילותה של החברה. החברה דורגה בשנת 2017 לחברה המובילה בתחום ההתחדשות בערים אלו.

קבוצת גמלא היא חברה יזמית, בבעלות חברת כלמוביל ועו"ד אפי שפיטלני. החברה עוסקת בהשקעות בתחום הנדל"ן בארץ ובעולם. חברת הבת גמלא הראל, היא חברה בבעלות משותפת עם חברת הביטוח הראל, העוסקת במימון הון עצמי ליזמי נדל"ן בישראל.

עו"ד אפי שפיטלני, יו"ר קבוצת גמלא: "ההחלטה על ההשקעה  בטל בר, התקבלה בקבוצת גמלא, לאור שיתוף פעולה מוצלח בין גמלא הראל וקבוצת טל בר  בתחום מימון ההון העצמי בפרויקטים שיזמה טל בר והסתיימו בהצלחה. ההשקעה בקבוצת טל בר תואמת את מדיניות החברה  להשקיע בחברות יזמיות העוסקות בפינוי בינוי ובהתחדשות עירונית.

דודי פיטוסי, בעלים ומנכ"ל טל בר: "אנו רואים בקבוצת גמלא שותף אסטרטגי חשוב, שיאפשר לנו לממש את מלוא הפוטנציאל הקיים בחברה. לחברה צבר רב של פרויקטים, שעל מנת ליישמם בו זמנית, נדרש הון עצמי של עשרות רבות של מיליונים. קבוצת גמלא, מהווה עבורנו גב פיננסי חזק ויציב, אשר יאפשר לנו לרוץ קדימה, ולקדם את כל הפרויקטים שנחתמו במקביל".

ליאור כהן, בעלים ומנכ"ל משותף בטל בר: "במהלך תקופת העבודה המשותפת עם גמלא הראל, מצאנו כי ההתנהלות והעבודה השוטפת מול החברה נעשית בצורה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. מעבר לכך, העומדים בראש החברה, אפי שפיטלני וטל תפוחי, הם אנשי נדל"ן, בעלי ניסיון רב, דבר המאפשר לנו לדבר בשפה משותפת ולקבל החלטות במשותף באופן מיטבי".

טל תפוחי, מנכ"ל גמלא הראל: "גמלא הראל מאמינה מאוד בתחום ההתחדשות העירונית ומלווה עשרות יזמים ופרויקטים בתחום מזה תקופה ארוכה. העסקה שנחתמה מול טל בר ייחודית הן בשל היקפה והן בשל השילוב עם חברת האם גמלא מילניום. שילוב זה עשוי להערכתי להפוך את חברת טל בר לאחת החברות המובילות בענף".

WhatsApp